Diagnose und Feedback durch die Lehrperson im Rahmen „formativen Assessments“ – am Beispiel von schriftlicher Beurteilung
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Maurer, Christian
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Implementation fachdidaktischer Innovation im Spiegel von Forschung und Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
232-235
Patent number
Publisher / Publishing institution
Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN)
Place of publication / Event location
Kiel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
HOLMEIER, Monika, Regula GROB, Heli SCHAFFTER und Peter LABUDDE, 2017. Diagnose und Feedback durch die Lehrperson im Rahmen „formativen Assessments“ – am Beispiel von schriftlicher Beurteilung. In: Christian MAURER (Hrsg.), Implementation fachdidaktischer Innovation im Spiegel von Forschung und Praxis. Kiel: Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN). S. 232–235. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/24588