Kooperation von Lehrpersonen im Hinblick auf Schulentwicklung. Forschungsstand und Forschungsperspektiven am Beispiel von sozialen Netzwerkanalysen

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Maag Merki, Katharina
Rechsteiner, Beat
Rickenbacher, Ariane
Author (Corporation)
Publication date
01/2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Steffens, Ulrich
Posch, Peter
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehrerprofessionalität und Schulqualität. Grundlagen der Qualität von Schule 4
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Beiträge zur Schulentwicklung
Series number
468
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
259-286
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-4115-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Wullschleger, A., Maag Merki, K., Rechsteiner, B., & Rickenbacher, A. (2019). Kooperation von Lehrpersonen im Hinblick auf Schulentwicklung. Forschungsstand und Forschungsperspektiven am Beispiel von sozialen Netzwerkanalysen. In U. Steffens & P. Posch (eds.), Lehrerprofessionalität und Schulqualität. Grundlagen der Qualität von Schule 4 (pp. 259–286). Waxmann. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34489