Grob, Regula
Loading...
Email Address
Birth Date
30 results
Search results
Now showing 1 - 10 of 30
- PublicationAnalysing formal formative assessment activities in the context of inquiry at primary and upper secondary school in Switzerland(Taylor & Francis, 10/2019) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter [in: International Journal of Science Education]01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
- PublicationDiagnose und Feedback durch die Lehrperson im Rahmen „formativen Assessments“ – am Beispiel von schriftlicher Beurteilung(Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN), 2017) Holmeier, Monika; Grob, Regula; Schaffter, Heli; Labudde, Peter; Maurer, Christian [in: Implementation fachdidaktischer Innovation im Spiegel von Forschung und Praxis]04A - Beitrag Sammelband
- PublicationFormative Assessment to Support Students’ Competences in Inquiry-Based Science Education(Purdue University Press, 2017) Holmeier, Monika; Grob, Regula; Labudde, Peter [in: Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning]01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
- PublicationDiagnose und Feedback durch die Lehrperson im Rahmen "formativen Assessments"(07.09.2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Schaffter, Heli; Labudde, Peter06 - Präsentation
- Publication"Formative Assessment" beim forschend-entdeckenden Lernen(06.06.2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter06 - Präsentation
- PublicationMethods of formative assessment for inquiry learning(14.04.2016) Grob, Regula; Labudde, Peter06 - Präsentation
- PublicationTrialing formative assessment methods in Switzerland(2016) Grob, Regula; Labudde, Peter; Lavonen, Jari [in: Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 11: Evaluation and assessment of student learning and development]04B - Beitrag Konferenzschrift
- PublicationAssess inquiry in science, technology and mathematics education(2016) Grob, Regula; Labudde, Peter06 - Präsentation
- PublicationAdvantages and challenges of formative peer-assessment in inquiry-based education at primary school level(2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter; Max, Charles [in: Eapril 2015 proceedings, Annual conference in Belval/Luxembourg 2015]04B - Beitrag Konferenzschrift
- Publication"Formative assessment" im Unterricht aus der Sicht von Lehrpersonen(Universität Regensburg, 2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter; Maurer, Christian [in: Authenzität und Lernen - das Fach in der Fachdidaktik]04B - Beitrag Konferenzschrift
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »