Selbstregulation beim Verstehen von Schulbuchtexten der Biologie auf der Sekundarstufe I
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bulletin suisse de linguistique appliquée
Special issue
Wissenschaftssprache(n) kontrastiv
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
109
Issue / Number
Pages / Duration
129-151
Patent number
Publisher / Publishing institution
Vereinigung für Angewandte Linguistik in der Schweiz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Textverstehen, Lesekompetenz, Selbstreguliertes Lernen, Metakognition
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1023-2044
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Green
Citation
GILG, Eliane, Hansjakob SCHNEIDER, Miriam DITTMAR und Claudia SCHMELLENTIN BRITZ, 2019. Selbstregulation beim Verstehen von Schulbuchtexten der Biologie auf der Sekundarstufe I. Bulletin suisse de linguistique appliquée. 2019. Bd. 109, S. 129–151. DOI 10.26041/fhnw-8575. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8575