Möglichkiten und Herausforderungen bei der Konstruktion und nachhaltigen Bereitstellung fächerübergreifender Self-Assessments am Beispiel von was-studiere-ich

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Höft, Stefan
Ortner, Tuulia
Hartmann, Florian
Oeljeklaus, Lydia
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Online-Self-Assessments zur Studienorientierung: Quo vadis? Dokumentation zum OSA-Symposium 2023
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
385-399
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pabst
Place of publication / Event location
Lengerich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
150 - Psychologie
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-95853-901-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Green
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
HELL, Benedikt, 2024. Möglichkiten und Herausforderungen bei der Konstruktion und nachhaltigen Bereitstellung fächerübergreifender Self-Assessments am Beispiel von was-studiere-ich. In: Stefan HÖFT, Benedikt HELL, Tuulia ORTNER, Florian HARTMANN und Lydia OELJEKLAUS (Hrsg.), Online-Self-Assessments zur Studienorientierung: Quo vadis? Dokumentation zum OSA-Symposium 2023. Lengerich: Pabst. S. 385–399. ISBN 978-3-95853-901-3. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8246